Sajnos kissé zavaros lett az utóbbi mondanivalóm(nem jelzi sajnos a feltöltés során a mennyiségi limitet,így nem tudom mennyi került fel...),megkérem a szerkesztőt,amennyiben módjában áll,tegye helyre a dolgot,már amennyiben fent óhajtja hagyni a hozzászólást.Helyes sorrendben olvasható az alábbi linken:
http://www.pbj.hu/index.php?option=com_joomlaboard&func=view&catid=3&id=3189#3189
|
Utoljára pedig az említett cégkivonat,természetesen a feltöltés időrendjében olvasandó!
Cégkivonat:
|
Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium
Céginformációs és az Elektronikus Cégeljárásban Közreműködő Szolgálat
1055 Budapest, Kossuth tér 4.
|
Tárolt Cégkivonat
A Cg.13-09-126780 cégjegyzékszámú LAZARET Ingatlanfejlesztő és Ingatlanforgalmazó Korlátolt Felelősségű Társaság (2097 Pilisborosjenő, Fő út 2.) cég 2011. február 25. napján hatályos adatai a következők:
I. Cégformától független adatok
1.
|
Általános adatok
|
|
Cégjegyzékszám:
|
13-09-126780
|
Cégforma:
|
Korlátolt felelősségű társaság
|
Bejegyezve:
|
2009/02/18
|
|
|
|
2.
|
A cég elnevezése
|
2/1.
|
LAZARET Ingatlanfejlesztő és Ingatlanforgalmazó Korlátolt Felelősségű Társaság
|
|
Bejegyezés kelte: 2009/02/18
|
|
Hatályos: 2009/02/18 ...
|
|
|
3.
|
A cég rövidített elnevezése
|
3/1.
|
LAZARET Kft.
|
|
Bejegyezés kelte: 2009/02/18
|
|
Hatályos: 2009/02/18 ...
|
|
|
5.
|
A cég székhelye
|
5/1.
|
2097 Pilisborosjenő, Fő út 2.
|
|
Bejegyezés kelte: 2009/02/18
|
|
Hatályos: 2009/02/18 ...
|
|
|
8.
|
A létesítő okirat kelte
|
8/1.
|
2009. február 11.
|
|
Bejegyezés kelte: 2009/02/18
|
|
Hatályos: 2009/02/18 ...
|
|
|
902.
|
A cég tevékenysége
|
9/2.
|
|
Sajnos csak egy része került fel az imént,próbálom pótolni:
Ez majdnem sikerült is nekik, mert mint tudjuk, szinte a Lazarétet érintő beadott dokumentációk kilói „eltűntek” az Önkormányzat irattárából.
Most jön képbe Szabó János korábbi önkormányzati képviselő, akit annyira utáltak képviselő társai, hogy 2 év alatt 3-szori nekifutással sem sikerült megválasztani „ezt a szabadság harcost” alpolgármesternek, pedig Küller majd meg feszült annyira akarta. Szabó János azaz „Szaja” tulajdonosa a Hypermoto Kft.-nek, ami a tényekből látható, totálisan le van purcanva, a számok mutatják minden távon a teljes csődöt. Ez a Kft. teáor számai alapján jogosult útépítésre, földmunkák végzésére, és a kör bezárul, Amennyiben az új Önkormányzat visszavonja a törvényességi felügyeleti eljárást Szabóék pofára esnek, és nem tudják többé a hivatal nevét használni, a mögé elbújni az alábbi perekben:
I. Küller : szabálytalan megalakulás,okmányhamisítás
II. Oláh - Illésy túl drága közművesítés, jogtalan alakulás, ide beszáll támogatólag Szabó János
III. Bánfi Edit
Szabó János
Király Tibor
Göbl Dezsőné
Stampf Katalin
Túl drága a közművesítés, rossz minőségű munkát végeznek.
Naná, hogy a frász töri őket és üvöltöznek kínjukban, és ezt a szerencsétlen Paksit megijesztik minden valótlan marhasággal, ami nyomokban sem igaz.
Befejezésül a hatalomból kiesett Küllernek is élni kéne valamiből, ezért neki sem marad más, mint ezekkel „a falujukat szerető” emberekkel az utolsókig küzdeni, mert ha nem akkor bekövetkezik a teljes erkölcsi és anyagi bukás.
A leírtakból világossá válik, hogy egy másik gazdasági csoport szerette volna a közművesítést kivitelezni a tulajdonosi közösség többségi akaratának ellenére, hogy ez sikerüljön nekik, rágalmazások rendőrségi vizsgálatok – perek sorozatát indították a Lazarét VKT ellen. Szó sincs a faluja érdekeit szívén viselő emberekről annál inkább saját érdek motivációja bújik meg a háttérben.
Az ŐPE nyugodtan nevezheti magát Öntelt Paraziták Egyesületének, szlogenjük „a falunkért” – helyett nyugodtan lehet „a zsebünkért”. Aki a falujáért akar tenni, az nem gátolja meg, hogy az új Önkormányzat hozzájusson a 400 milliós ingatlan bevételhez. Remélem így látva az ok-okozati összefüggéseket mindenki számára világossá válik mi az igazság.
Pilisborosjenő 2011-02-28.
|
A félreértések elkerülése végett:NEM átmásoltam a pbj.hu-ról,hanem oda és ide is én tettem fel a következőt:
„A Lazaréti mesék bejezése”
Motto:”ha nem is hiper: nem a légy fújja a chemotox-ot”
Azt hiszem, a Lazaréttel kapcsolatos, sokak számára érthetetlen helyzetet egy értékes információval, dokumentációval sikerül most érthetővé átláthatóvá tenni. Köszönet ezért Bánfi Editünknek akinek „jóvoltából” tudjuk közölni a alábbiakat. A történet a következő. A Lazarét korábbi (2003-2008-ig ) Intéző Bizottságában az alábbi személyek vettek részt: Szabó János
Bánfi Jánosné (Edit)
Stampf Katalin
Király Tibor
Vass György
Dózsa József
Poteczki Imréné
Papp Gergely
Váci Sándor
Juhász János
Ez a társaság, mint tudjuk éveken át marta egymást és nem mentek semmire, de valamiért állandóan „az Önkormányzat majd közművesít” irányába tolta a tulajdonosi közösséget. A közösség valamit megérezhetett, mert ezek a kántáló emberek hiteltelenné váltak, személyiségüknél fogva devalválódtak, ugyanakkor a 2004-ben kötött megállapodás leírta, hogy minden területet a tulajdonosoknak kell közművesíteni, és nem az Önkormányzatnak, akkor hát mit is akarnak? A megállapodás nem módosult az általuk elképzelt irányban, itt követték el a hibát az amúgy gondosan felépített koncepciójukban.
A tulajdonosi közösség áthangolásával nem boldogultak, de ahhoz elegen voltak, hogy az akkor még nem összeforrott, nem erős vezetés alatt álló VKT-t akarókat elbizonytalanítsák és rendre sikerült is elérniük, hogy ne tudjon megalakulni a Vizi Közmű Társulat egészen 2008. november 28-ig.
A régi Intéző Bizottság felosztott, azt hittük lemorzsolódtak, de nem, csak átszerveződtek.
2008 év végén keservesen, de végül mégis megalakult a Vizi Közmű Társulat és a dolgok innentől váltak érdekessé. A vezetés új felállása mindenki számára ismert. Az ellenoldal Papp Gergely akkori VKT elnök eltávolítását kérte mondván, akkor belép az ellenoldal a VKT-ba. Papp Gergely bőven rászolgált az eltávolításra, de saját magától a közösség kívánságának érdekében lemondott, azonban ez sem hozta meg a konszenzust.
Hazudtak, eszük ágában sem volt belépni a közösségbe, most már azt is tudjuk, hogy miért.
2009-ben megalakították (ezt most tudtuk meg) a Lazarét Kft.-t, melynek vezetése az alábbi:
1.) az ingatlan forgalmazó Bánfi Jánosné ügyvezető igazgató
2.) Göbl Dezsőné ügyvezető igazgató10 telkes tulajdonos
3.) Király Tibor tag
4.) Váci Sándor tag
A négy személy a mai napig egyetlen forinttal sem járult hozzá a közművesítés költségeihez, vajon miért?
A tárolt cégkivonatból, melyet mellékelünk, kiderül miért is jött létre a Lazarét Kft. Mivel a tulajdonosok többségével nem boldogultak, nem maradt más hátra céljuk eléréséhez, mint minden létező szinten rágalmazni, feljelenteni a VKT-t, mindezt Küller János akkori polgármesterrel szorosan együttműködve. Az elképzelésük az volt, ha sikerül feloszlatni a Lazarét VKT-t akkor, majd azonnal a tulajdonosi közösség élére állnak és a névazonosság címén azt hitték, megkaphatják a szükséges engedélyeket, dokumentációkat. |
Ezúton követem meg a pbj.hu-t, mert sokadszori kísérletemre tegnap eset újra sikerült belépnem a fórumra. A hiba az én készülékemben volt.
A kft-t többek között amúgy azért sem lehetett meglakítani, mert költségvetés hiányában nem lehetett volna elkülöníteni a törzstőkét sem.
|
Ezúton követem meg a pbj.hu-t, mert sokadszori kísérletemre tegnap eset újra sikerült belépnem a fórumra. A hiba az én készülékemben volt.
A kft-t többek között amúgy azért sem lehetett meglakítani, mert költségvetés hiányában nem lehetett volna elkülöníteni a törzstőkét sem.
|
A határozatokat pontosan olvasva a Kft. megalakítását nem vonták vissza csak az alapító okirat nem tettszett valakinak. Részek vannak visszavonva a határozatból, ha megfelelő jegyző és pénzügyi vezető lesz akkor meg lehet alapítani.
|
ha csak úgy nem
én már túlreagálhatok (néha)
vagyok abban a korban
nem érdem, nem azért mondom
köszönöm a felvilágosítást
de már nem lesz PEN, ha jól olvastam...
és Ágnes asszony se, aki a patakban...
|
A nonprofit mosoda hirdetésben én a Pen tevékenységi köreit látom bele, de lehet, hogy túlreagálom én is a dolgokat.
|
Kedves Dózer, ezt most nem pontosan értem. Megtenné, hogy segít nekem értelmezni?
köszönettel.
|
Ezen az oldalon olvastam egy hirdetést. Nem sok kell beleérezni a hasonlatosságokba. Abban a magyarázat a kevés mosószer a feladat megoldásához az érv. A nonprofit mosodának egy éven belül meg kell térülni, ha önkormányzat kelti életre. Ezt "huneva" is tudja. A mosni való a gyanus.
|
Ez a "fényképpel ellátott szakmai önéletrajz" tényleg nagyon ciki! Nem hiszem, hogy az ere a célra rendszeresített kormányzati oldalon található 1300 ajánlat közt lenne egyetlen hasonló is. Azt hiszem, az illetékesek valamit valamivel megint nagyon összekevertek... :)
|
Költségvetés tervezés időszakában nem jelent jót az álmoskönyv szerint egy ilyen pici hivatalban kulcsszereplőket cserélni. Vagy előtte kellett volna, azonnal vagy csak később, miután már kialakították körülöttük az információs vákuumot. (Menedzsment alapok I.)
***************
Ebben természetesen igaza van.
|
Ja és nem csak lehet hogy túlreagálja, hanem biztos!
|
huneva: Mindenhol fényképes CV-t kérnek, nem csak Pilisborosjenőn.
|
Kedves KIM, a válaszom egyszerű: "mittttomén". A honalpon találtam jobb oldal, felülről a második sor, a pályázati kiírást pénzügyi osztályvezetői munkakör betöltésére, 2011. február 18. pénteken, 13:32-kot tették fel: a szokásos elvárásokon kívül ami érdekessége szerintem az az, hogy nem felsőfokú végzettségű embert keresnek erre a felelősségteljes posztra, hanem Középiskola/gimnáziumi végzettségűt, igza, legyen mérlegképes könyvelői szakképesítése államháztartás szakon és legalább 3 év önkormányzati pénzügyi szakterületen megszerzett szakmai gyakorlata.
A munkakörhöz kapcsolódó főbb tevékenységi körökben pénzügyi tervezés, beszámoló készítéséhez kapcsolódó feladatok ellátása; ÁFA bevallás készítése és az értékcsökkenés elszámolása szerepel.
Ezek után a legszebb, hoyg fényképpel ellátott részletes szakami önéletrajzot kérnek (esetleg nem ismerik fel az előre kiszemeltet? és biztosra akarnak menni?). Tudom, hoy manapság nagyon divat a fényképes cv-t kérni, de a pénzügyi vezetői állás az szerintem nem tipikusan a miss universe hungary előválogatója.
Lehet, hogy túlreagálom, de szerintem fontosabb a belbecs, mint a külcsín. Ráadásul eddig pl. a régi jegyző ellen meg az volt az egyik "szakmai" kifogás, hogy nem egytemet végzett "csak főiskolát". Ez most ugyanaz: pepitában.
Költségvetés tervezés időszakában nem jelent jót az álmoskönyv szerint egy ilyen pici hivatalban kulcsszereplőket cserélni. Vagy előtte kellett volna, azonnal vagy csak később, miután már kialakították körülöttük az információs vákuumot. (Menedzsment alapok I.)
Nagyon szorítok Magunknka, ránk fér!
|
Kedves Éva!
Köszönöm a kimerítő választ, Te sok mindent tudsz, amire mi nem is figyelünk. Pl miért keresnek új pénzügyi vezetőt?
Mi lett a régivel?
|
Kedves Kim, úgy látom, zajlik az élet a portálon - hogy ezzel a képzavarral éljek. A kérdésedre már válaszoltak, és valóban úgy van: a munkaterv nem azonos a költségvetéssel. Nagyobb odafigyeléssel elkerülhetőek lennénke az ilyen "bakik", és az sem ártana, ha legalább valaki olvasna is, mielőtt aláír. A munkaterv pikantériája egyébként még az is, hogy jövőre nézve még ekkora erőfeszítést sem jelez: 2011. decemberében ismét a 2011. évre szóló munkatervet akarják majd elfogadni, leglább is az van benne a papírban. A költségvetést amúgy még mindíg nem sikerült előállítani, a Képviselő-testület az önkormányzat 2011. évi költségvetéséről szóló rendelettervezetet annak mellékleteivel együtt visszaadta a Polgármesteri Hivatalnak a mellékletek átdolgozására. Ez most vagy azt jelenti, hogy "fogalmuk sincs" vagy azt, hoyg "nem értenek egyet", már ők, maguk között sem. A legegyszerűbb ezek után megszólítani a méltóságos bal lábamat, azaz felhatalmazni a Pénzügyi és Gazdasági Bizottságot arra, hogy további tárgyalásokat folytasson az intézmények vezetőivel. Ez a legszebb a dologban: minenki maga döntheti el, melyik ujját harapja meg és milyen mély legyen a seb.És szerintem az is csak nálunk fordulhat elő, hoyg éppen ebben a hektikus időszakban keresünk új pénzügyi osztályvezetőt, akinek a feladata (a kiírás szerint) éppen a ktsvetés tervezése (is) lenne.
Csak érdekességként, a kampányban is részt vevő, a jelenlegi csapatot ajánló által vezetett város, Debrecen, már elfogadta a kölstégvetését, 45 280 285 000 Ft főösszeggel, de nem maradt le Szeged sem 67 265 000 000-os főösszeggel. Most vagy ott tudnak nagyon valamit, vagy nálunk nem...Ugyanannyi idejük volt a választások óta.
S már csak két kérdés, amiben nem látok tisztán, de megengedem, hoyg nem vagyok képben:
-
a 2011. január 27-iki üléséen fogadták el az iskola SZMSZ-ét és a házirendet is. Ugye ez nem azt jelenti, hoyg eddig nem volt? Ha volt, segít nekem valaki megtaláni a módosítást benne? Tényleg érdekelne.
-
Arról is határoztak, hogy a Hírmondót 1300 példányban fogják előállítani ezután. 200 al több köteles példány aligha kelhet (abban nem vagyok biztos persze, hogy hány helyre kell kötelezően küldeni), akkor ezt most vagy azt jelenti, hogy időközben minimum 100 háztartással több lett PBJ (mit csatoltak hozzánk?) vagy nem tudom mit?
-
Olyasmit hallottam rebesgetni, hogy kéthetivé akarják tenni a kiadványt és fizetőssé. ha ez igaz,akkor érthető a példányszám emelés: lehet a megnövekedett lakossági igényre hivatkozni.
-
Bár tartalommal teljesen megtölteni ezt a mostanit sem sikerül havonta sem, és úgy látom, a hirdetők is kiszámolták már ez egy főre jutó elérés költségeit... :-)
|
Elnézést kérek a Szerkesztőtől, csak ez a Hawtin Annuska duó régóta szórakoztat, persze ez nem jelenti azt, hogy másoknak is élvezni kell ezt a turbékolást. Igaza van, léteznek fontossabb ügyek.
|
[492-473] [472-453] [452-433] [432-413] [412-393] [392-373] [372-353] [352-333] [332-313] [312-293] [292-273] [272-253] [252-233] [232-213] [212-193] [192-173] [172-153] [152-133] [132-113] [112-93] [92-73] [72-53] [52-33] [32-13] [12-1]
| | |